Tuesday 5 November 2013

Fazahyuni

MY PARTNER
Tuesday,  november 5, 2013 ϟ 4:39 PM ϟ 0 sweets

Assalammualaikum . Dah lama sebenarnya aku nak story pasal last day dekat sekolah . namun apakan daya , janji janji manis hanya menjadi penipuan . Sebenarnya aku malas nak story. HAHA . yang pasti hari last tu memang best gila . Malam tu kitorang makan maggie . lalala~ Almaklumlah dah habis PMR :P Series best . lagi2 Hari-hari last tu kite sweet2 dengan member kite , Auchhh . So sweet ,Aku cerita pendek2 jelah eh .  NOW!  Aku nak cerita pasal partner aku dulu .  

                       NURFAZA HAYYUNI BT JAMION 

                       

comel ken dia ni ? Aku tau dah . Aku sayang dia wehh . korang tau tak ? hahaha , aku tau korang tak tau :P . Accually . aku dngan dia kawan sejak sekolah rendah lagi . aku dah kenal perangai dia . Senyuman dia . #Tetibe :P HAHAHA . Korang tau ? kitorang selalu sngat gaduh . hahaha . aku takpham knapa . Seriesly AKU JELES TENGOK DIA RAPAT DENGAN ORANG LAIN . Aku tak nak tunjuk dekat dia yang aku jeles semua bagai . takut2 die pikir aku sakai lak . haha . Die selalu perli aku dengan ATIQAH YUSRI rapat . Walhal , kitorang biasa jea . just atiqah selalu cerita dekat aku pasal dia punya 'BUDAK PRS' . haha . tujekod . And aku tak rasa pon kitorang rapat . Kalau lah aku jumpa faza sekarang . aku nak cakap yang aku sayang dia , aku tak nak die memarah , sakit hati ke . aku nak mintak maaf dekat dia . Hehe . Lagi satu , AKU SUMPAH JELES GILA TENGOK DIA RAPAT DNGAN ALYN TIME KRS . kalau ade pape je diorang mesti berdua . haha . but it's sokaay . Aku nk mintak maaf dekat dia sebab aku tau . aku dah bnyak sakitkan hati dia . Cello . Aku harap dia akan jadi BFF aku selamanyaaa . And thanks sebab selalu nasihatkan aku bila aku buat salah . Aku sayang kau anak JAMION ! 


                              DEAR FRIENDS , TOLONG BIMBING AKU MASUK KE DALAM SYURGA FIRDAUSINYA  

THAT'S ALL THANKYOU :* 

No comments:

Post a Comment