Thursday 6 June 2013

Tengok Wayang

Hari-hari terakhir duduk rumahh :P Haaaa . 
Okay Bebeh . esok tibalah masanya untuk aku pulang ke asrama yang tercinta untuk memenuhi keperluan jasmani . Uwaaa . Seriously cakap , aku nak cuti lagi . Hari Isnin ni baru kami berangkat balik asrama  . Act , aku sangatlah tak ready nak main bola dengan adik sedare aku . Rasa taknak jee main posotion tu .Entah tetiba rasa blurr ja time main . I Dont know whyy ? 
Dalam masa cuti ni adalah berapa kerat kawan yang sudi memberi kata semangat deka aku . 
Woaaaaa . terharu mak tahu !
*Dengar KRS tahun ni dekat pasar tuh lagi yee dakk ? Wahhh Gud luck You alll . Kmi dulo pi maii tempat yang sama* . 
HAHAHAAHAHA :P

Hokayy , Selasa lepas I dengan my friendds hangout dekat alamanda . Ya . Alamanda utama yang dekat Putrajaya uh  . Kalau diikutkan aku memang tak jadi pergi disebabkan hal ha yang munasabah . Janji pukul 9 pagi . And pukul 9 tu aku tak siap apa-apa lagi . Serious rasa sedih gilaa takdapat nak pegi and jmpa depa terutamanya Adilah dengan Aisyah. Dekat Twitter adaayat pasrah dan akhirnya mencairkan hati aku untuk memujuk  my mummy . First mak tak bagi . Lepas buat drama air mata , and Finally , mak bagi jugak . Yeayyyyyyy . Then , check phone ada miss called from Adilah and terus called Adilah you alll bagitahu yang mak I dah bagi pergi . Dengan penuh semangat i siappp tahuu . Thankss Adilah sebab sanggup mai amek ceqq !
 Dah sampai tu cepat cepat pi tengok Movies apa yang best . Last last Ambik Movie EPIC .


aku suka bergambar . Espesially , tangkap gambar :P

Thannkss to Atiqah Yusri and Aisyah sebab sudi "membelanja" I . Atiqah bagi Gift yang sooooo comel as my birthday gift . Ya , Birthday I nak dekat dah Uolllsss . Sila beri ucapan . *baling selipar. Haaa :P
And kakak atiqah , dia belanja I burger McD  . Wahh , so sedaaaaap . Thankssss bebehh :P

No comments:

Post a Comment